.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شکست خانگی استقلال برابر تیم هفدهم جدول

هفته بیستم لیگ برتر روز یکشنبه با برگزاری ۸ بازی برگزار شد. در این هفته تیم های میهمان در جدال با حریفان خود روز خوبی را پشت سر گذاشتند و هفته پر گلی رقم خورد. در مهمترین دیدار استقلال صدرنشین در ورزشگاه خانگی برابر تیم میروسلاوبلاژویچ تن به شکست داد تا مس کرمان به نفع تیم‌های بالانشین کار کند و البته بلاژ بازگشت باشکوهی به آزادی داشته باشد. در سایر بازی‌ها سپاهان اصفهان در آبادان موفق شد شکست سنگینی را به نفت این شهر تحمیل کند تا نفتی‌ها دومین شکست پیاپی خود را متحمل شوند.
به گزارش «تابناک»، همچنین در تهران فولادی‌های اهوازی موفق شدند برتری قاطعی مقابل فرکی و شاگردانش را جشن بگیرند و این تیم مدعی را در خانه شکست دهند.
هفته بیستم لیگ بر‌تر فوتبال باشگاه‌های کشور که از عصر امروز با برگزاری ۸ دیدار انجام شد که با نتایج جالب توجهی همراه بود که مهمترین آنها شکست استقلال صدرنشین ، باخت عجیب نفتی‌های تهران و آبادان برابر فولاد و سپاهان بود که نشان داد لیگ در نیم فصل دوم رقابت‌های می‌تواند آبستن حوادث جالب توجهی باشد. البته تراکتوری هم دست به کار بزرگی زدند و برتری قاطعانه‌ای را در مقابل شاهین بوشهر کسب کردند تا فیروز کریمی و شاگردانش این هفته شکست سنگینی را متحمل شوند.

همچنین در یکی دیگر از بازی‌های حساس این هفته، سایپا با هدایت مجید صالح هم در اصفهان موفق شد ذوب آهن را با شکست سنگینی از پیش رو بردارد تا ذوبی‌ها در ادامه ناکامی‌های اخیر خود بار دیگر متحمل شکستی دیگر در کارنامه خود شوند و وضعیت این تیم روز به روز بد‌تر از گذشته شود.

غافالگیری استقلال مقابل مس و چیرو

آخرین دیدار از روز نخست هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ برتر عصر امروز یکشنبه بین تیم های استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در پایان شاگردان میروسلاوبلاژویچ با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند. در نیمه اول و در شرایطی که علاقمندان به فوتبال انتظار دیدن بازی جذابی را از هر دو تیم خصوصا استقلال داشتند، شاهد فوتبالی سرد و بی روح بودیم و کمتر دروازه تیم ها تهدید شد. با شروع نیمه دوم استقلال کمی هجومی تر بازی کرد و صاحب موقعیت هایی هم شد اما بازهم در بازکردن دروازه مس کرمان ناکام بودند. ورود خسرو حیدری و میلاد میداودی به زمین که دوران مصدومیت را پشت سرگذاشته بودند شرایط را بازهم به سود استقلال کرد اما این مس کرمان بود که به گل برتری رسید. در دقیقه ۸۷ این دیدار محسن خلیلی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که به تازگی به مس کرمان پیوسته و تنها دقایقی بود به میدان آمده بود روی یک ضربه از راه دور تیر دروازه استقلال را به لرزه درآورد و در برگشت احمد حسن زاده دروازه رحمتی را باز کرد.

بازی منطقی مس تا آخر ادامه داشت تا شب حماسه در آزادی کامل شود. شهریور ۸۷ بود که مس در آزادی دست به حماسه سازی زد و پرسپولیس را در تهران شکست داد. اتفاقی که تا امشب برای استقلال رخ نداده بود اما سرانجام چیروی دوست داشتنی با تیم عجیب خود این اتفاق را رقم زد تا حالا رکورد استقلال هم شکسته باشد.

در دقایق باقی مانده استقلال سراپا حمله شد و تلاش کرد گل خورده را جبران کند اما این اتفاق رخ نداد و در حالی که استقلالی ها به شدت به قضاوت محمود رفیعی اعتراض داشتند این دیدار در پایان با همان نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. میروسلاوبلاژویچ که ۱۰ سال پیش آخرین دیدارش را با تیم ملی ایران در ورزشگاه آزادی انجام داده بود بازگشت باشکوهی به این ورزشگاه داشت و تیم صدرنشین را شکست داد. تیم فوتبال مس کرمان که یکی از تیم های قعرنشین لیگ برتر تا هفته بیستم بود به لطف پیروزی شیرین برابر استقلال به رده چهاردهم جدول رده بندی صعود کرد و ۲۲ امتیازی شد. استقلال هم با ۴۰ امتیاز در رده اول قرار دارد.

در این هفته تیم های میهمان در جدال با حریفان خود روز خوبی را پشت سر گذاشتند و هفته پر گلی رقم خورد. نتیجه بازی ها به شرح زیر است:

نفت آبادان صفر - سپاهان ۴ گل: عمادرضا(۵)سزار (۲۶)و (۸۲)مهدی جعفرپور(۶۴) سپاهان با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت و نفت هم ۲۶ امتیازی باقی ماند.

نفت تهران یک - فولاد خوزستان ۳ گل: رضا نوروزی(۷)، (۴۵+۱) و (۶۳) برای فولاد و حمیدرضا فتحی(۵۷) برای نفت تهران اخراج: سروش رفیعی (۵۳) از فولاد خوزستان تیم فولاد خوزستان با این پیروزی ۳۰ امتیازی شد و نفت هم ۳۶ امتیازی باقی ماند.

ذوب آهن صفر - سایپا ۳ گل: مهدی خیری(۴۰)،‌ کریم انصاری فرد(۴۸)و امین منوچهری(۵۳) تیم سایپا با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد و ذوب آهن ۲۴ امتیازی باقی ماند.

داماش گیلان یک - فجرسپاسی شیراز صفر گل: علیرضا جهانبخش(۸۹) این اولین برد داماش با تارتار بود. داماش با این پیروزی ۲۶ امتیازی شد و فجر سپاسی نیز ۱۹ امتیازی باقی ماند.

صبای قم ۲ - راه آهن یک گل: علی مولایی (۱۸) و رضا عنایتی (۸۷) برای صبای قم امید عالیشاه (۳۵) برای راه آهن صبای قم با این تساوی ۳۶ امتیازی شد و راه آهن ۱۹ امتیازی ماند.

مس سرچشمه صفر - ملوان انزلی صفر مس کرمان با این تساوی ۱۴ امتیازی شد و ملوان نیز ۲۲ امتیازی شد.

شاهین بوشهر صفر - تراکتورسازی ۳ گل: فرزاد حاتمی (ثانیه ۲۰)، توزی(۴۵)(۷۳) شاهین با این شکست همان ۲۰ امتیازی باقی ماند و تراکتورسازی با ۳۶ امتیاز توانست در رده دوم جدول قرار گیرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 دي 1390
فتح اله زاده این مظلومی عتیقه رو از کجا آورده یک جلسه هنکه نبود گند زد بی عرضه اگر حاجی این بازیکنها رو هم نمی خرید معلوم نبود چی کار می کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.